.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سعیدلو و علی آبادی غایبان کمیسیون تلفیق

عضو کمیسیون تلفیق قانون بودجه سال 90 کل کشور از عدم حضور رئیس سازمان تربیت بدنی و رئیس کمیته ملی المپیک در جلسه پیش از ظهر یکشنبه فراکسیون ورزش کمیسیون تلفیق بودجه سال 90 کل کشور خبر داد.

علی اصغر یوسف نژاد اظهار داشت: در جلسه امروز هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی که در کمیسیون تلفیق قانون بودجه سال 90 برگزار شد، علی سعیدلو و محمد علی آبادی علیرغم دعوت نامه قبلی غایبان اصلی جلسه بودند.
وی خاطرنشان کرد: در این جلسه که با دعوت قبلی از رئیس سازمان تربیت بدنی و رئیس کمیته ملی المپیک و معاونان آنان صورت گرفت هیچ یک از آنان حضور نیافته تا برای موضوع بودجه ورزش در سال 90 همفکری شود.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه در مورد اعتبار 929 میلیارد تومانی سازمان تربیت بدنی و بودجه 40 میلیارد تومانی سازمان جوانان و ردیف ها و بخش های هزینه های سازمان تربیت بدنی برای توسعه ورزش همگانی توسط وزارت علوم و گسترش ورزش دانش آموزی و همگانی بحث شد.

یوسف نژاد افزود: در این جلسه مقرر شد بر اساس تکالیف قانونی مشخص در قانون برنامه پنجم توسعه، وظایف و تکالیف سازمان تربیت بدنی در مورد بودجه در کمیسیون تلفیق تصمیم گیری شود.

به گفته وی، قرار شد اعتبارات سازمان تربیت بدنی و سازمان جوانان ادغام و به صورت وزارتخانه برای سال آینده در بودجه گنجانده شود.

یوسف نژاد گفت: مسئولان سازمان تربیت بدنی باید علت عدم حضور خود در این جلسه را اعلام کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.